Totalul afișărilor de pagină

23.3.11

Dar dacă crezi că nu mai te iubesc.


                                  Dar dacă crezi că nu mai te iubesc. 




Dar dacă crezi că nu mai te iubesc.
Este de'ajuns să nu te uit.
Ce e frumos ține doar în povești.
Nu mai suntem copii demult.

Dar dacă pentru tine sînt acum.
Doar un străin ce'ţi trec prin gînd.
Cînd lacrimi de iubire'n mine'apun.
Pașii se'opresc din cînd în cînd.

Dar dacă pentru tine am rămas.
Numai un chip ce se destramă.
Cînd paradisul nostru'i interzis.
Bătem tîrziu din poartă'n poartă.

Dar între noi s'a așternut tăcerea.
Iar amintirile'n noi plîng.
Tu ești numai un vis.eu sînt aievea.
Și rătăcim în al meu gînd.












                            Ești dragostea ce nu mai vine.



Mi-e dor de tine ce-a de ieri.
Să fii aici.iar langă mine.
Ești visul meu ce-mi dădea fiori
Ești dragostea ce nu mai vine. 


O lumina mai vegheaza
În noaptea-n care totuși ai plecat.
E speranța care-mi cere
Un răspuns ce încă nu l-ai dat.


Dacă vrei să pleci
Privește-n noaptea grea
Aminteşte-ţi tu și poate nu vei mai pleca
Dacă vrei să pleci.


Privește-n noaptea grea
Dar privirea ta eu nu o pot uita...                  



                 IMI SPUN MEREU CA AM GRESIT


Îmi spun de atîtea ori că am greșit.
Atunci cînd ai plecat nu te'am oprit
Plîngeam și eu în urma ta rîdeam
Că o să'mi fie dor de tine nu credeam.


Decît atîta dor
Mai bine ar fi să mor
Că am pierdut de dragostea ta
Și sufletul mi'e plin
De amar și de chin
Că ai plecat din vina mea..


Plîng stelele și luna pentru mine
Cînd ştiu că mi'e atît de dor de tine
În lacrimi dorm cu lacrimi mă trezesc
Te caut peste tot dar nu te mai găsesc.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu